onsdag 23 november 2016

Himlen i brand

Ibland kan naturen spela upp ett skådespel när man minst anar det. Igår morse gick vi en morgonpromenad som så många gånger tidigare när himlen plötsligt blev vackrare och vackrare. Som fotograf blir man ju då irriterad över att inte ha kameran med för att föreviga detta skådespel. Då kom jag att tänka på att jag ju hade det. Min Iphone. Jag har väl lite svårt för att se den som en riktig kamera, men faktum är att den tar fantastiskt bra bilder för vissa ändamål. Bloggen t.ex.
Bilden är tagen i Staffanstorp 2016-11-22

Min Iphone 6

1 kommentar:

  1. Som du skriver tar dessa manicker förvånansvärt bra bilder tekniskt sett. Precis som du tog det för mig ett tag innan den polletten ramlar ner som säger att du har alltid en kamera med...
    Fin gryning i Staffanstorp!

    SvaraRadera