torsdag 20 april 2017

Österlen på våren

Vad är väl vackrare än Österlen på våren. Vi tog en tur till Stenshuvuds Nationalpark och Sträntemölla. Vi fick uppleva vitsippsbackar i en snart grönskande bokskog, backsippor och blåsippor som nästan blommat över. Kanske det är frosten och snön i påsk som tagit hårt på blommorna. Och snart är det dags för ramslöken. Vi tyckte redan att doften började kännas i skogen. Det är en härlig tid och det enda man kan tycka är att det går lite väl fort på våren. Det är knappt man hinner med alla vårtecken

Du glömmer väl inte att besöka min nya adress www.fotografhansove.se  där min nya blogg finns och kommer att finnas framöver. Om jag inte hittar ett bra sätt att föra över denna blogg till min nya kommer jag att avsluta denna blogg inom ett par veckor och hänvisa helt till min nya.


Nikon D800E + 105/2,8







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar