måndag 8 maj 2017

Bokskogen slår ut

Vad är väl ett bättre vårtecken än en bokskog som är på väg att spricka ut. Det är en så härligt ljusgrön färg på bladen, nästan så de är transparenta. Man blir glad av att vandra omkring bland träden och bara njuta.

Du glömmer väl inte att besöka min nya adress www.fotografhansove.se  där min nya blogg finns och kommer att finnas framöver. 
OBS! det här är det sista inlägget som publiceras här. I fortsättningen hittar du mig bara på www.fotografhansove.se/blogg, och jag hoppas du följer med mig till min nya adress.


Nikon D800E + 24-70/2,8






4 kommentarer:

  1. Så grønt og vakkert.
    Det er vår.
    Karin

    SvaraRadera
  2. Så vackert ,trevlig helg ,Nette

    SvaraRadera
  3. Älskar det fina ljuset som skapas i en bokskog.
    Här har du fångat det fint på bild

    SvaraRadera
  4. Nu längtar jag ju nästan till våren och de skira ljusa färgerna, men får dra igenom alla höstfärger först. Snyggt!

    / Lars

    SvaraRadera