onsdag 28 november 2012

Naturens konstverk 2


Ännu fler underverk från naturen. När tillfälle ges ser jag motiv överallt. Det är svårt att begränsa fotograferandet. Man kommer alltid hem med massor av bilder på minneskortet, så de t är bara att börja sortera. Jag tillhör dem som aldrig slänger en bild när jag är ute, det sparar jag till jag kommer hem så att jag i lugn och ro kan gå igenom allt. Dessutom går det så snabbt att sortera i Lightroom.
Bilderna är tagna i Måryd 19 november 2012
Nikon D3S, 105/2,8



2 kommentarer:

  1. Vackert med naturens under ljuset är ju fenomenalt .Du kan du göra texten lite större så det är lättare att läsa ,ha det fint ,Nette

    SvaraRadera
  2. Ja det där med att kasta bilder är ett gissel, har väldigt svårt att göra mig av med bilder. Dock blir det en viss gallring av de absolut sämsta bilderna. Och visst sätter det lite spår...fick köpa mig en till x-tern hårddisk för fotolagring härom dagen...denna gång blev det 2 Tb så man klarar sig ett tag. Men å andra sidan...det ligger inga direkta kostnader med att spara alla sina bilder och ibland kan man faktiskt hitta några guldkorn i arkivet som man tidigare inte har lagt märke till.

    Trevlig helg...

    SvaraRadera