måndag 31 december 2012

Gott Nytt år


Så var det åter dags för ett nytt år. Dags att göra bokslut på det gamla året, men framförallt att se fram emot det nya årets möjligheter. Jag tillhör inte de som ger några nyårslöften som jag behöver tänka på att bryta, så för mig är 2013 ett blankt vitt ark som jag kan fylla med allt trevligt som livet kan ge.
Jag vill också passa på att tacka alla trevliga människor som besöker och kommenterar min blogg. Det är alltid trevligt att höra era synpunkter.
Bilden är tagen i Staffanstorp 31 december 2011
Nikon D3S, 24-70/2,8

5 kommentarer:

  1. Gott Nytt År till dig också!
    /Birgitta

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt År önskar jag dig också. Ser fram emot vad du kommer att fylla bloggen med.
    Snyggt fyrverkeri ha ett trevligt nyårfirande.
    M

    SvaraRadera
  3. Tack detsamma och GOD fortsättning!
    Så klokt att inte avge några nyårslöften, även jag har slutat med detta för många år sedan...bättre att ge sig själv små vardagliga löften som är lättare att hålla...att fylla alla tomma vita ark med behjärtansvärt innehåll tex!?

    SvaraRadera
  4. Ja här har du fångat övergången från 2012 till 2013 på ett förnämligt sätt. Själv så befann jag mig i de djupaste skogarna i Färingtofta och där fanns bara de fyrverkerier som vi själv avfyrade...och det var sparsamt.
    Hoppas att du får fylla det vita oskrivna pappersarket med många trevliga saker under det kommande året.

    SvaraRadera