torsdag 12 april 2012

NY BOK – Bygga bodar


Så har vår senaste bok börjat säljas, åtminstone hos nätbokhandlarna, Bokus och Adlibris. Det är alltid spännande att få första exet i sin hand. Det fick jag för ett par veckor sedan, och nu är det alltså dags för försäljningsstart. Bilderna togs förra sommaren, då jag också gjorde merparten av textarbetet. I boken får man lära sig det mesta om att bygga en bod, och dessutom får man exempel på olika bodar med tydliga byggbeskrivningar. Illustrationer och idé har gjorts av min kompanjon Anders Jeppsson. Vill du läsa mer om boken kan du titta här.
Bilden är tagen i min trädgård 10 april 2012
Nikon D3S, 24-70/2,8

3 kommentarer:

  1. Verkar vara en komplett bok för de som har platsen att bygga på . Hade jag haft en plätt vid havet så hade jag definitivt köpt boken.

    SvaraRadera
  2. Kul, den blir säkert en bästsäljare, så många gördetsjälvare som det finns här i landet...och...som behöver ett och annat gott råd på vägen!
    Lycka till!

    SvaraRadera